Retroaften på Fjellstua: Zeltic
1.desember blir det dans på Fjellstua, akkurat slik det var på 60 og 70-tallet Og musikken blir av det gamle gode slaget, framført av gruppa Zeltic.
Gruppa består av Sverre Osnes på keyboard og vokal, Harald Krogen med bass og vokal, Håvard Almås på trommer og vokal, Arne Marstrander hovedvokal, Richard på sologitar, og pappa Franz von Løwensprung på keyboard, gitar og vokal.
Det blir låter fra blant annet Hollies, Beatles, The Monkees, Bob Dyland, Smokie, Creedence og Dr.Hook, for å nevne noen.
- Dører åpner: 19.00
-
Pris:
Cover 200,- Vipps eller kontant i døra.