Halloween i sentrum
Vi inviterer til skummel Halloweenstemning i byen på lørdag! Det blir Knask eller knep rundt om i byen mellom kl.12-15. Se etter gresskar utenfor butikkene og hotellene – der venter det noe godt til alle barn som er utkledd eller har ansiktsmaling! Følgende er garanterte stopp, men det kan hende

