BEGIN:VCALENDAR
VERSION:2.0
METHOD:PUBLISH
CALSCALE:GREGORIAN
PRODID:-//WordPress - MECv7.12.1//EN
X-ORIGINAL-URL:https://bypatrioten.com/
X-WR-CALNAME:Bypatrioten
X-WR-CALDESC:For en bedre by
REFRESH-INTERVAL;VALUE=DURATION:PT1H
X-PUBLISHED-TTL:PT1H
X-MS-OLK-FORCEINSPECTOROPEN:TRUE
BEGIN:VEVENT
CLASS:PUBLIC
UID:MEC-e14c38bd11cd714b970735ade2f233fa@bypatrioten.com
DTSTART:20231224T090000Z
DTEND:20231224T150000Z
DTSTAMP:20231224T001100Z
CREATED:20231224
LAST-MODIFIED:20260608
PRIORITY:5
SEQUENCE:1
TRANSP:OPAQUE
SUMMARY:Felles julefeiring på Havstar
DESCRIPTION:\nKvelden før kvelden, og dagen før dagen. En dag og kveld jeg ikke alltid her kost meg så mye med, men idag har jeg det. Snøen har dalt på Havstar, dagen er brukt til å rigge til inne på 62 Nord på Dronning Sonja Plass. Det ble en veldig kjekk dag takket være gode hjelpere.\n\n\nImorra på Juleaften er de som ønsker velkommen innom Brosundet utenfor 62 Nord rett v bunker oil pumpa. Vi fyrer bålpanner og grill så lenge vi klarer fra 10-16.\nDet er kjøpt inn endel grøt til å koke, vafler, noe varmt å drikke og myye snacks.\nDet er satt opp et juletre hvor du kan henge opp en hilsen til noen du er glad i\nJeg har kjøpt inn endel gravlykter som jeg håper finner sin vei til en grav uten lys imorra kveld.\nKom som du er!\nHavstar er åpen og man kan sitte inne, ute på dekk, stå ved bålpanna, inne på 62 eller bare passere på din vei videre.\nAldri gjort noe sånt før, så litt spent. Mest av alt så er det godt å kjenne på at jeg gleder meg til Juleaften og noe jeg har drømt om å gjøre lenge!\n\n\nTUSEN TAKK, til dere som har gjort dette mulig og heier.\n\n\n– Mats Grimsæth\n
URL:https://bypatrioten.com/event/felles-julefeiring-pa-havstar/
CATEGORIES:Barn,Familie,Mat og drikke,Samfunn,Senior,Student,Ungdom,Voksen
LOCATION:Notenesgata 6, 6002 Ålesund
END:VEVENT
END:VCALENDAR
